Zefektivněte správu dodavatelů a optimalizujte nákupní proces
Funkce jako import dodacích listů, správa dodavatelů, a nákupní objednávky představují komplexní řízení dodavatelského řetězce.
Objevte nástroje, které zefektivní vaše nákupní procesy a ušetří čas i peníze
Automatický import a zpracování dodacích listů pro rychlé a přesné zaúčtování.
Centralizovaná databáze dodavatelů s historií objednávek a hodnocením výkonu.
Vytváření a sledování objednávek s automatickým napojením na skladové hospodářství.
Vytvářejte faktury s automatickou kontrolou platby přes bankovnictví a notifikacemi po splatnosti.
Strukturování a správa cenových nabídek produktů a služeb pro transparentní komunikaci.
Strukturované vytváření cenových nabídek pro usnadnění obchodních transakcí.
Zjistěte, jak vám AutoOffice pomůže optimalizovat nákupy
Automatizace rutinních úkonů jako vytváření objednávek a zpracování faktur.
Eliminace lidských chyb díky automatickému párování a kontrolním mechanismům.
Okamžitý přístup k historii objednávek, plateb a komunikace s dodavateli.
Lepší vyjednávací pozice díky analýze nákupních dat a trendů.
Díky AutoOffice jsme zrychlili zpracování objednávek o 70% a snížili počet chyb v fakturaci na minimum. Systém nám umožňuje mít dokonalý přehled o všech dodavatelích a jejich výkonu, což nám pomáhá činit lepší rozhodnutí při výběru partnerů.
Jan Novák
Nákupní ředitel, ABC s.r.o.
Vyzkoušejte AutoOffice zdarma a objevte, jak může zefektivnit vaše nákupní procesy