Funkce systému  

Emailový klient  

Doručené a odeslané zpárvy

Přinášíme Vám emailový klient, kde uvidíte všechny doručené i odeslané zprávy.

Emaily se seskupují do konverzací zakázky, a to pomocí aliasu adresy. To znamená, že v dané zakázce uvidíte jenom ty zprávy, které s ní opravdu souvisí. Obdržíte-li zprávu na adresu bez aliasu zakázky, můžete z ní následně na jedno kliknutí vytvořit poptávku, nebo napárovat existující zakázku.

U každého doručeného emailu lze změnit stav, a to konkrétně na "Ke zparcování", "Nutno odpovědět" a "Vyřízeno". Nechybí funkce přeposlání zprávy a rychlé odpovědi.

A aby toho nebylo málo, ke každé konverzaci můžete navíc přidávat vlastní poznámky.

Odesílání dokladů a příloh

Každý doklad, který vystavíte, lze odeslat na email odběratele, nebo jiný. Včetně přeposlání na vlastní email.

Co ale když potřebujete odeslat dvě nabídky zároveň? I to není problém - jednoduše vyberete další doklad z adresáře, nebo nahrajete pomocí vlastní přílohy.

Odeslané i doručené přílohy se ukládají na server, a tak nehrozí jejich ztráta. Zároveň se doručené přílohy uloží k zakázce, pokud ze zprávy vytvoříte poptávku.

Vzory emailů

Psát každou zprávu znova, dokola a dokola? Už nikdy víc!

Pro každý doklad, zakázku, ale i zprávu bez dokladu, lze nastavit vzory emailu. Jednoduše předvyplníte výchozí text, který se bude během psaní zprávy nabízet.

Třešničkou na dortu jsou proměnné - například název firmy, číslo dokladu, tabulka položek a spousta dalších, které se sami doplní z odesílaného dokladu či zakázky.

Nastavení adres

Autooffice může komunikovat z vašeho emailu a vaší domény. Stačí zadat údaje pro přístup k SMTP hostu (pro doručenou poštu) a IMAP pro odchozí zprávy.
Pokud tak neučiníte, bude použita adresa NAZEV_VASI_FIRMY@autooffice.cz.

Pro seskupování emailů do konverzací zakázek slouží aliasy, které jsou pro každou unikátní.
Ty zpravidla vypadají: zakazka-CISLO_ZAKAZKY-NAZEV_FIRMY@autooffice.cz, nebo: zakazka-CISLO_ZAKAZKY@VASE_DOMENA