Případové studie

AutoOffice pro realitní agenturu

AutoOffice pro realitní agenturu
Realitní trh se mění každou hodinou. Pro agenturu, která spravuje desítky nemovitostí a komunikuje s desítkami klientů denně, může být bez správných nástrojů těžké držet krok. Před zavedením AutoOffice se agentura potýkala s roztříštěnou dokumentací, zdlouhavým marketingem a pomalou reakcí na poptávky. Dnes má díky centralizovanému systému přehled, rychlost a efektivitu.
AutoOffice sjednotil správu nemovitostí, komunikaci s klienty i marketing do jednoho systému. Online portály, CRM, automatizované kampaně i přehledy trhu umožnily agentuře rychle reagovat, cíleně oslovovat zájemce a přinášet výsledky. Pokud i vaše realitní kancelář hledá cestu k vyšší výkonnosti a spokojenějším klientům, inspirujte se tímto příběhem. Přečtěte si celou případovou studii a zjistěte, co může AutoOffice změnit právě u vás.

Výzvy

Před zavedením systému AutoOffice se realitní agentura potýkala s několika klíčovými problémy, které omezovaly její flexibilitu, efektivitu a schopnost rychle reagovat na tržní příležitosti.


Neefektivní správa a sledování portfolia nemovitostí

Bez centralizovaného systému bylo obtížné udržet přehled o dostupnosti, stavu a změnách v nabídce nemovitostí, což zpomalovalo obchodní rozhodování.

Omezená schopnost reagovat na požadavky klientů a změny na trhu

Zdlouhavé zpracování poptávek a chybějící přehled o klientech vedly k nízké operativnosti a ztrátě obchodních příležitostí.

Roztříštěná komunikace a dokumentace

Informace byly uchovávány v různých nástrojích a kanálech, což ztěžovalo efektivní spolupráci mezi makléři, klienty a externími partnery.

Chybějící automatizace rutinních úkolů

Administrativa, marketing a správa klientských poptávek byly řešeny manuálně, což zatěžovalo tým a zpomalovalo reakční dobu.

Řešení

Aby agentura zvládla správu nemovitostí, komunikaci s klienty a marketing na profesionální úrovni, implementovala systém AutoOffice. Díky jeho modulární architektuře bylo možné plně digitalizovat a integrovat klíčové procesy do jednoho prostředí.


Centrální správa portfolia nemovitostí

Agentura získala jednotnou databázi všech nabízených nemovitostí s aktuálními informacemi o dostupnosti, stavu, ceně i historii změn. Správa portfolia je tak rychlejší, přesnější a přehlednější.

Použité moduly: Zakázky, Projekty, Stavy, Import a export dat, Komentáře.

CRM a cílená komunikace s klienty

Každý kontakt, e-mail a poptávka jsou uloženy v systému, který umožňuje personalizovanou komunikaci a automatické sledování historie interakcí s klienty.

Použité moduly: CRM, Správa kontaktů, Emaily, SMS, Komentáře, Upozornění.

Sledování trhu a pokročilé analýzy

Manažerské přehledy a analytické nástroje pomáhají vyhodnocovat výkonnost jednotlivých nemovitostí, úspěšnost kampaní i celkovou efektivitu obchodních aktivit.

Použité moduly: Reporting, Rozpočet, Plánování nákladů, Analýza mimořádných plateb.

Automatizace marketingu a e-mailových kampaní

Díky možnosti vytvářet šablony a plánovat automatizované rozesílky je agentura schopna oslovit větší počet klientů relevantními nabídkami s minimální námahou.

Použité moduly: Emaily, SMS, Ceníky, Upozornění, Komentáře.

Online portály a webová integrace

AutoOffice je propojen s webem agentury, kde klienti mohou v reálném čase prohlížet nemovitosti, zadávat poptávky a komunikovat s makléři prostřednictvím integrovaného formuláře.

Použité moduly: Import a export dat, Stavy, Zakázky, Správa kontaktů.

Výsledky

Zrychlení správy dat, centralizace dat, přesnější rozhodování, nárůst prodejů.

  • Lepší přehled a rychlejší správa nemovitostí díky centralizované databázi a stavům nabídek.
  • Zvýšená spokojenost klientů díky personalizované komunikaci a rychlému zpracování poptávek.
  • Zefektivnění marketingu a snížení administrativní zátěže díky automatizovaným kampaním a šablonám.
  • Přesnější rozhodování díky přehledům o výkonnosti, trhu a interních nákladech.
  • Nárůst prodejů a pronájmů díky rychlejší reakci na poptávku a efektivnějšímu zpracování zakázek.

Logo