Případové studie
Před zavedením systému AutoOffice se realitní agentura potýkala s několika klíčovými problémy, které omezovaly její flexibilitu, efektivitu a schopnost rychle reagovat na tržní příležitosti.
Bez centralizovaného systému bylo obtížné udržet přehled o dostupnosti, stavu a změnách v nabídce nemovitostí, což zpomalovalo obchodní rozhodování.
Zdlouhavé zpracování poptávek a chybějící přehled o klientech vedly k nízké operativnosti a ztrátě obchodních příležitostí.
Informace byly uchovávány v různých nástrojích a kanálech, což ztěžovalo efektivní spolupráci mezi makléři, klienty a externími partnery.
Administrativa, marketing a správa klientských poptávek byly řešeny manuálně, což zatěžovalo tým a zpomalovalo reakční dobu.
Aby agentura zvládla správu nemovitostí, komunikaci s klienty a marketing na profesionální úrovni, implementovala systém AutoOffice. Díky jeho modulární architektuře bylo možné plně digitalizovat a integrovat klíčové procesy do jednoho prostředí.
Agentura získala jednotnou databázi všech nabízených nemovitostí s aktuálními informacemi o dostupnosti, stavu, ceně i historii změn. Správa portfolia je tak rychlejší, přesnější a přehlednější.
Použité moduly: Zakázky, Projekty, Stavy, Import a export dat, Komentáře.
Každý kontakt, e-mail a poptávka jsou uloženy v systému, který umožňuje personalizovanou komunikaci a automatické sledování historie interakcí s klienty.
Použité moduly: CRM, Správa kontaktů, Emaily, SMS, Komentáře, Upozornění.
Manažerské přehledy a analytické nástroje pomáhají vyhodnocovat výkonnost jednotlivých nemovitostí, úspěšnost kampaní i celkovou efektivitu obchodních aktivit.
Použité moduly: Reporting, Rozpočet, Plánování nákladů, Analýza mimořádných plateb.
Díky možnosti vytvářet šablony a plánovat automatizované rozesílky je agentura schopna oslovit větší počet klientů relevantními nabídkami s minimální námahou.
Použité moduly: Emaily, SMS, Ceníky, Upozornění, Komentáře.
AutoOffice je propojen s webem agentury, kde klienti mohou v reálném čase prohlížet nemovitosti, zadávat poptávky a komunikovat s makléři prostřednictvím integrovaného formuláře.
Použité moduly: Import a export dat, Stavy, Zakázky, Správa kontaktů.
Zrychlení správy dat, centralizace dat, přesnější rozhodování, nárůst prodejů.