Případové studie
Před implementací systému AutoOffice se stavební společnost potýkala s několika zásadními problémy, které omezovaly efektivitu projektů a zatěžovaly finanční řízení.
Bez centralizovaného systému bylo obtížné efektivně řídit průběh projektů, sledovat termíny a rozdělovat odpovědnosti.
Chyběla přesná evidence stavebních materiálů a nástroje pro plánování dodávek, což vedlo ke zpožděním a nadbytečným nákladům.
Nedostatek přehledné komunikace a zpětné vazby komplikoval spolupráci a negativně ovlivňoval dodržení harmonogramů.
Správa rozpočtů a kontrola výdajů probíhala nejednotně, bez dostatečných analytických nástrojů, což omezovalo schopnost přesného řízení financí na úrovni jednotlivých projektů.
Stavební společnost implementovala systém AutoOffice, aby sjednotila řízení projektů, zásob, komunikaci se subdodavateli a finanční plánování v rámci jedné digitální platformy. Díky tomu získala plnou kontrolu nad klíčovými procesy a výrazně zvýšila efektivitu i přesnost rozhodování.
AutoOffice umožnil firmě plánovat a sledovat všechny probíhající projekty z jednoho místa. Každý projekt má přehledně definované fáze, odpovědnosti, termíny a stavy úkolů.
Použité moduly: Projekty, Zakázky, Kanban nástěnka, Ganttův diagram, Workflow, Přidělování úkolů, Kalendář, Stavy.
Díky automatizaci skladových procesů získala firma kontrolu nad pohybem materiálu, přehled o dostupnosti na jednotlivých stavbách a možnost přesně plánovat zásobování.
Použité moduly: Sklady a skladové objednávky, Naskladnění a evidence dodávek, Stavy jednotlivých kusů na skladě, Výdejky, Přiřazení produktu pro zakázku, Inteligentní nákupní košík.
Systém umožnil přiřazování úkolů subdodavatelům, sledování plnění a zpětnou vazbu v reálném čase. Všechny komunikace jsou dohledatelné a propojené s konkrétní zakázkou.
Použité moduly: Správa kontaktů, Přidělování úkolů, Komentáře, Upozornění (notifikace), Zakázky, Pracovní procesy (workflow).
AutoOffice nabídl nástroje pro tvorbu a sledování rozpočtů na úrovni jednotlivých projektů. Přehledy o nákladech, fakturaci i platební morálce dodavatelů umožni řídit cashflow s vyšší přesností.
Použité moduly: Rozpočet, Plánování nákladů, Faktury, Výkazy práce, Automatické importy transakcí, Bankovní účty, Analýza mimořádných plateb.
Týmy v terénu mohou pomocí mobilní aplikace dokumentovat stav staveb, nahrávat fotografie a vyplňovat reporty, které se ihned zobrazují vedení i projektovým manažerům.
Použité moduly: Zakázky, Komentáře, Import a export dat, Stavy, Reporting.
Přesnější finanční plánování, lepší kontrola nad průběhem staveb, snížení nákladů.